تزریق آواستین
دکتر محمد باقر رجبی- فوق تخصص شبکیه جراح و متخصص چشم
کلینیک رتین
سه شنبه 8 خرداد 1397برچسب:, :: 20:27 :: نويسنده : dr rajabi

آواستین

آواستین

آواستین یکی از دارو هایی که به شکل تزریق داخل چشمی در چند سال اخیر استفاده می شود. این دارو به چشم تزریق می شود تا به کاهش افت دید در این بیمار کمک کند. در درمان بسیاری از بیماری های چشم مانند رتینوپاتی دیابتی , انسداد وریدهای شبکیه , ایجاد عروق خونی نا به جا در مشیمیه و بسیاری دیگر از بیماری های شبکیه کاربرد دارد.بسیاری از بیماریهای ذکر شده مزمن و طولانی مدت هستند ، به همین دلیل دوره درمان آنها نیز طولانی است و در این مدت باید بطور متناوب هر چند وقت یکبار تزریق داخل چشم تکرار شود ، همچنین بیماران نباید از این بابت نگرانی داشته باشند . 

رتینوپاتی دیابتی عارضه چشمي ناشی از دیابت است که به دلیل تغییرات ایجاد شده در رگ‌های خونی رخ می‌دهد و می‌تواند باعث تخریب شبکیه شده و در نتیجه تصویری که شبکیه به مغز میفرستد را تار كند.آمپول آواستین از ایجاد عروق جدید که در شبکیه چشم افراد دیابتی صورت می‌گیرد ، جلوگیری می‌کند . آواستین پس از رقيق شدن توسط دكتر داروساز، توسط جراح چشم پزشك در اتاق عمل و در شرايط خاصي در چشم بيمار تزريق مي‌شود.

نحوه تزریق آواستین

تزریق آواستین توسط  چشم پزشک و در اتاق عمل انجام می شود. نيازي به بيهوشي نيست و فقط قبل از تزريق، قطره بي حسي در چشم ريخته مي شود. مدتي كه دراتاق عمل حضور داريد، تحت نظر متخصص بيهوشي خواهيد بود. تزريق با سرسوزن بسيار كوچك و بسيار سريع انجام مي شود. حين تزريق احساس فشار در چشم خواهيد داشت. معمولاً نيم تا يك ساعت بعد از تزريق، مرخص خواهيد شد.

برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید :

 تزریق آواستین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ساعت دیواری
  • صابون شترمرغ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دکتر محمد باقر رجبی- فوق تخصص شبکیه جراح و متخصص چشم و آدرس retinclinic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 7357
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1